10 Σεπ 2011

TSI 1400 Με συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων


H Volkswagen βάζει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων στον τετρακύλινρο 1.400αρη TSI, κάνοντας τον δικύλινδρο όταν δεν χρειάζεται επιπλέον δύναμη. Για πρώτη φορά μπαίνει τέτοιο σύστημα σε τόσο μικρό κινητήρα, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες μέχρι σήμερα επέλεγαν να το βάζουν σε μεγάλα χωρητικότητας μοτέρ.

6 Σεπ 2011

Υβριδικα με στροβιλοκινητηρες



 
Η ιδεα ειναι παλια αλλα οι πρωτες προσπαθειες οδηγησαν σε αποτυχιες ή οι εταιριες παραγωγης οχηματων δεν εδειξαν το απαραιτητο ενδιαφερον λογω του κοστους κατασκευης.
Ειναι απλο: ενας στροβιλοκινητηρας, με ενσωματωμενη γεννητρια που φορτιζει τις μπαταριες, σε εν-σειρα διαταξη με εναν ηλεκτροκινητηρα. Αντι για εναν κλασσικο θερμικο κινητηρα εχουμε εναν στροβιλοκινητηρα που μπορει να ειναι αποδοτικοτερος και ποιο οικονομικος σε καταναλωση, αν μαλιστα ο στροβιλοκινητηρας λειτουργει με πετρελαιο τοτε ξερετε γιατι εξοικονομιση μιλαμε.
Μεχρι στιγμης ολες οι εφαρμογες γινονται με μικροτουρμπινες της capstone διοτι αυτη εχει την συγκεκριμενη πατεντα. Η αρχη λειτουργειας του ειναι σχεδον ιδια με αυτη ενος κανονικου στροβιλοκινητηρα μονο που κατασκευη ειναι τετοια που εχει πολυ μικρο μεγεθος σε σχεση με τα 30kW που αποδιδει, ενω περιστρεφεται με 95.000 σ.α.λ. σε πληρες φορτιο με τον μεγιστο βαθμο αποδοσης.