2 Δεκ 2011

Nissan GT-R (spec v)

Οι ιαπωνες ξερουν τι κανουν και παρουσιαζουν αυτοκινητα περα απο καθε φαντασια, που σπανε τα κοντερ και κοντραρουν στα ισα μεγαλα super cars. Δειτε μερικα βιντεο και τα τεχνικα χαρ/κα.

Μια παρουσιαση απο τον βελτιωτικο οικο Mine's

To καλυτερο βιντεο για το τελος

Τεχνικα χαρ/κα

Κινητήρας:  6-κύλινδρος V
Κωδικός κινητήρα:  VR38DETT
Κυβισμός:  3.799 cm³
Διάμετρος x Διαδρομή:  95,5 x 88,4 mm
Ισχύς-1 357 kW (485 PS) στις 6.400 rpm
Ροπή-1 588 Nm στις 3.900 – 5.200 rpm
Σχέση συμπίεσης:  9,0:1
Τροφοδοσία:  Ηλεκτρονικός ψεκασμός, 2 Υπερσυμπιεστές
Βαλβίδες:  DOHC, 4 ανά κύλινδρο
Ψύξη:  Υδρόψυξη
Μετάδοση:  6-τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Τετρακίνηση ATTESA ET-S
Λάστιχα:  Μπροστά 255/40 ZRF20 (Run-flat)
Πίσω 285/35 ZRF20 (Run-flat)
Φρένα:  Αεριζόμενοι δίσκοι Brembo (Διάμετρος 380 mm), 6 πιστόνια μπροστά, 4 πιστόνια πίσω
Μετατρόχια μπροστά/πίσω:  1.590/1.600 mm
Μεταξόνιο:  2.780 mm
Διαστάσεις:  4.655 x 1.895 x 1.370 mm
Βάρος:  1.750 kg
Τελική ταχύτητα 310 km/h (ηλεκτρονικός κόφτης στα 180 km/h στην Ιαπωνία)
Επιτάχυνση 0–100 km/h:  3,4 sec
Κατανάλωση (Λίτρα/100 χιλιόμετρα):  12,2 L


Η μεταδοση γινεται στους πισω τροχους και επιλεκτικα, με ηλεκτρονικο ελεγχο, δινεται, οποτε χρειαζεται, ροπη και στους μπροστα. Το κιβωτιο βρισκεται στον πισω αξονα, για καλυτερη κατανομη βαρους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: