7 Ιουν 2011

Michelin active wheel

Τι θα απαντουσατε σε καποιον αν σας ελεγε οτι αυριο κιολας θα μπορουσαμε να εχουμε ενα αυτοκινητο παραγωγης χωρις κιβωτιο ταχυτητων, χωρις διαφορικο και γενικα χωρις το συστημα μεταδοσης? Τι θα απαντουσατε σε καποιον αν σας ελεγε οτι η ροπη σε καθε ενα κινητηριο τροχο μπορει να ελεχθει ηλεκτρονικα και να αυξησει την ασφαλεια κατακορυφα? Kαι τελος τι θα απαντουσατε σε καποιον αν σας ελεγε οτι στο εσωτερικο καθε ζαντας θα μπορουσατε να χωρεσετε εναν ηλεκτροκινητηρα μαζι με το συστημα αναρτησης και πεδησης και ολα αυτα με πολυ μικροτερο βαρος απ οτι τα συμβατικα αυτοκινητα?
Κι ομως ολα τα παραπανω τα διαθετει η καινοτομος ιδεα της michelin η οποια βεβαια δεν ειναι καινουργια αλλα ακομα δεν εχει βρει το, απαραιτητο, ενδιαφερον απο τις εταιριες παραγωγης.
Το ολο συστημα ειναι απλο: Οπως φαινεται και στην παρανω εικονα, στο εσωτερικο της ζαντας εχουν τοποθετηθει 2 μικροι (σχετικα) ηλεκτροκινητηρες, ενας για κινηση του οχηματος και ενας για την αναρτηση. Ολα αυτα φυσικα ελεγχονται ηλεκτρονικα, με την βοηθεια αισθητηρων, και παιρνουν ενεργεια απο μπαταριες.





Περισσοτερες πληροφοριες εδω:
http://www.caroto.gr/2011/06/07/wheel-hub-motor/


Αν σας αρεσε το αρθρο παρακαλουμε ενισχυστε μας κανοντας ενα απλο κλικ στις διαφημισεις που βρισκονται στο δεξι και στο κατω μερος του blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια: