H Volkswagen βάζει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων στον τετρακύλινρο 1.400αρη TSI, κάνοντας τον δικύλινδρο όταν δεν χρειάζεται επιπλέον δύναμη. Για πρώτη φορά μπαίνει τέτοιο σύστημα σε τόσο μικρό κινητήρα, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες μέχρι σήμερα επέλεγαν να το βάζουν σε μεγάλα χωρητικότητας μοτέρ.
H Fiat έχει επιλέξει να βγάλει έναν δικύλινδρο κινητήρα, τον TwinAir, ο οποίος βγήκε και κινητήρας της χρονιάς 2011, αλλά οι Γερμανοί επέλεξαν άλλη λύση ώστε να εξοικονομήσουν καύσιμο. Ο κινητήρας θα είναι διαθέσιμος από τις αρχές του 2012 με την μείωση στην κατανάλωση να ανέρχεται κατά 0.4 λίτρα/100 χλμ. Σε συνδυασμό με το σύστημα Start/Stop τότε η εξοικονόμηση ανέρχεται στα 0.6 λίτρα/100 χλμ.
Το σύστημα θα λειτουργεί σε μεσαία φορτία και με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα. Παραδείγματος χάρη όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με 50 χλμ/ώρα με τρίτη ή τετάρτη ταχύτητα η εξοικονόμηση ανέρχεται περίπου στο 1 λίτρο/100 χλμ. Αυτό κάνει τον κινητήρα να πιάνει πλέον τα στάνταρ του Euro 6.
To σύστημα απενεργοποίησης θα λειτουργεί στο φάσμα στροφών 1.400 – 4.000 σ.α.λ με την ροπή να κυμαίνεται από τα 25 έως τα 75 Nm. Μόλις ο οδηγός πατήσει το γκάζι δυνατά, οι κύλινδροι 2 και 3 ενεργοποιούνται ακαριαία, προσφέροντας έτσι όλη τη δύναμη του κινητήρα. O κινητήρας αναμένεται να τοποθετηθεί σε πολλά μοντέλα του VW Group μέσα στο 2012.
Πηγη: autoblog.gr
Αν σας αρεσε το αρθρο παρακαλουμε ενισχυστε μας κανοντας ενα απλο κλικ στις διαφημισεις που βρισκονται στο δεξι και στο κατω μερος του blog.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου